ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ БАЗА ВІДПОЧИНКУ «ШЕПІЛЬСЬКА»
Предмет договору
Предметом Публічної оферти/Договору є надання Готелем Користувачеві за плату послуг з розміщення, шляхом надання номера/котеджа (місця) для тимчасового проживання за адресою знаходження Готелю, у спеціально обладнаному жилому приміщенні (номері/котеджі) відповідно до замовлення на бронювання.
Договір вважається укладеним і набуває сили договору приєднання з моменту здійснення Клієнтом будь-якої дії, передбаченої п.3.4 договору, що означають повне та беззастережне прийняття останнім всіх умов договору без будь-яких виключень та/або обмежень у відповідності до статті 642 Цивільного кодексу України. Договір про надання послуг з розміщення укладений Користувачем за допомогою акцепту Публічної оферти, має юридичну чинність у відповідності зі статтею 642 Цивільного кодексу України і є рівносильним договору, підписаному сторонами та вважається таким, що Користувач ознайомився і згоден з умовами цієї Публічної оферти (договору).
Визначення термінів:
Готель – ТзОВ БВ ШЕПІЛЬСЬКА, що надає готельні послуги з тимчасового проживання з обов’язковим обслуговуванням.
Номер / котедж – окреме мебльоване приміщення, що складається з однієї або декількох кімнат, обладнаних для тимчасового проживання.
Бронювання – процес оформлення замовлення замовником готелю основних і / або додаткових послуг у певному обсязі з метою використання послуг в обумовлені терміни конкретними гостями або групою гостей, в формі заявки по телефону або факсу, або електронною поштою.
Підтвердження заброньованих послуг – згода готелю щодо виконання замовленого обумовленого переліку основних і додаткових послуг, наданих по телефону або факсу або по електронній пошті відповідно до заявки на бронювання.
Відмова в бронюванні послуг – відмова готелю в бронюванні основних і додаткових послуг готелю у визначений договором термін, здійснений відповідно до цих Правил.
Анулювання – відмова замовника від заброньованих послуг.
Дата заїзду – дата прибуття гостя в готель.
Дата виїзду – дата виїзду гостя з готелю.
Ранній заїзд – заїзд гостя в готель до розрахункової години.
Пізній виїзд – виїзд гостя з готелю після розрахункової години в день виїзду.
Розрахунковий час – час, встановлений в готелі і при настанні якого гість повинен звільнити номер у день виїзду і після якої здійснюється заселення в готель.
- Загальні положення
1.1. Ці правила встановлюють внутрішній розпорядок проживання у комплексі ТзОВ БВ (далі по тексту – Готель), правила користування майном Готелю, обсяг і умови надання послуг, відповідальність гостей і Готелю.
1.2. Діяльність Готелю регулюється Законом України «Про туризм», Правилами користування готелями й аналогічними засобами розміщення та надання готельних послуг, затвердженими наказом Державної туристичної адміністрації України від 16.03.2004 р. №19, цими Правилами та іншими нормативно-правовими документами.
- Порядок оформлення проживання в готелі
2.1. Номер в готелі надається гостям при пред’явленні паспорта або іншого документа, що посвідчує особу Замовника, згідно чинного законодавства, і заповненні анкети встановленого зразка. - Правила користування майном Готелю
3.1. Готель надає гостям для проживання мебльовані номери / котеджі, оснащені побутовою технікою, сантехнікою та іншим обладнанням.
3.2. Гості повинні дбайливо ставитися до майна готелю, використовувати його за призначенням, дотримуватися правил пожежної безпеки. У разі виявлення пошкодження майна, технічних несправностей, надзвичайних подій (потопи, загоряння, розбиття скла і т.д.) необхідно негайно повідомити про це адміністратора.
3.3. Особам, які проживають в цьому готелі не дозволяється:
- палити в номері;
- псувати майно готелю (електроприлади, меблі, постіль, текстиль, рушники, халати, продукцію міні-бару та інші предмети, які входять в комплектацію номера);
- забирати з собою майно готелю (ліжко, текстиль, рушники, халати, посуд, продукцію міні-бару та інші предмети, які входять в комплектацію номера)
- зберігати в номерах небезпечні для життя і здоров’я речовини, матеріали і т.д. і речі, які можуть пошкодити майно;
- викидати в каналізацію залишки їжі та інші відходи;
- переставляти меблі без узгодження з адміністрацією готелю;
- користуватися електронагрівальними приладами, що не входять в комплектацію номера;
- на період своєї відсутності залишати в номері сторонніх осіб без реєстрації і попередження адміністратора готелю;
- порушувати спокій інших гостей, створюючи шум;
- відкрито носити будь-які види цивільної, службової, бойової зброї, у гостей готелю, в тому числі при виконанні ними службових обов’язків, а також спеціальних засобів спорядження;
- передавати іншим особам ключ від номера.
3.4. Гості зобов’язані дотримуватися цих правил, якщо має місце неодноразове порушення цих Правил, може привести до матеріальних збитків, а також створює незручності для інших гостей, готель має право відмовити в поселенні або здійснити виселення таких гостей.
- Внутрішній розпорядок проживання в готелі
4.1. Дотримання внутрішнього розпорядку в готелі контролює адміністратор, який надає гостям консультації щодо правил проживання, приймає зауваження по роботі персоналу готелю.
4.2. Договір про надання основних готельних послуг гостю вважається укладеним після оформлення документів на проживання шляхом заповнення реєстраційної картки та засвідчується розрахунковим документом.
4.3. Гості після укладення договору на проживання в готелі отримують у адміністратора ключ від номера / котеджу, наданого для проживання.
4.4. У всіх номерах та інших приміщеннях готелю забороняється палити, крім спеціально виділених для цього місць. За куріння в приміщеннях готелю накладається штраф. При повторному випадку паління в недозволених місцях, адміністрація готелю має право виселити гостя і застосувати штрафні санкції повторно.
4.5. З 23.00 до 8.00 годин всередині готелю необхідно зберігати тишу. У номерах в цей час забороняється включати на велику гучність аудіо системи і телевізори.
4.6. До Гостей, які проживають, можуть приходити гості. Про прихід гостей повинен дати згоду Гість, який проживає у Готелі. За гостей відповідає Гість, який проживає в номері / котеджі. При необхідності адміністратор має право перевірити документи гостя.
4.7. Якщо гість бажає, щоб його не турбували, він може повісити на ручці дверей ззовні табличку з написом «Не турбувати», яка входить в оснащення номера. На зворотному боці таблички виконаний напис «Прошу прибрати!». Таку табличку проживаючий може повісити, якщо він вважає, що номер потрібно прибрати.
4.8. Проживання тварин в готелі дозволяється лише в окремих категоріях номерів, в кількості не більше однієї в одному номері, та оплачується додатково До тварин, з якими допускається проживання в готелі, відносяться тільки собаки зростанням до 30 см, вагою до 5 кг. При бронюванні гість зобов’язаний попередити про тварину адміністратора готелю заздалегідь. Гості, які прибули на відпочинок в готель з тваринами, повинні мати паспорт тварини і довідку від ветеринарного лікаря з відміткою про всі щеплення, які робилися тварині. При поселенні в готель з тваринами, гість підписує «Правила проживання гостей з тваринами», що підтверджує згоду гостя з даними правилами і повну відповідальність за свою тварину, як матеріальну, так і при нанесенні шкоди готелю і гостям готелю.
- Енергозбереження
5.1. Після виходу з номера всі електроприлади повинні бути вимкнені, забороняється залишати включеними електроприлади (крім міні-бару) і освітлення після виходу з номера.
5.2. У номерах забороняється використовувати подовжувачі, потужні електроприлади, в тому числі нагрівальні, крім випадків, коли ці прилади входять в стандартне обладнання номера або видані для користування персоналом готелю.
5.3. Неприпустимо залишати без необхідності відкритими крани холодної, а головне, гарячої води. Забороняється залишати відкритими ці крани (змішувачі) після виходу з номера.
5.4. Споживання електроенергії для Готелю лімітовано. Нерозумне її використання може призвести до відключення електроенергії по всьому комплексу.
- Відеоспостереження
6.1. Територія Готелю, всі входи до неї, внутрішні сходи і коридори, контролюються відеокамерами. Вся інформація реєструється, записується на цифрові носії і зберігається.
Відеоспостереження здійснюється з метою безпеки гостей, їхнього майна, майна Готелю.
Підписанням реєстраційної карти гостя, який проживає бере до уваги і не заперечує проти факту використання в приміщеннях готелю (за винятком номерів і туалетних кабін і т.д.) систем відеоспостереження.
- Заїзд і парковка автотранспорту
7.1. Категорично забороняється залишати транспортні засоби на заїздах і виїздах, внутрішніх проїздах, біля спального (стоянка не більше 15 хв), ресторанного та інших корпусів готелю. - Послуги, що надаються готелем
8.1. Готель надає основні послуги, що входять у вартість проживання, і додаткові, які надаються за окрему плату. Без згоди гостя Готель не може надавати додаткові послуги, не обумовлені договором. Гість має право відмовитися від оплати таких послуг, а в разі їх оплати Готель зобов’язаний повернути сплачену суму. Готель не може обумовлювати виконання одних послуг за умови виконання інших послуг.
8.2. До основних послуг відносяться: надання номера / котеджу для проживання, прибирання номерів, виклик швидкої допомоги, користування медичною аптечкою, виклик таксі.
8.3. Готель приймає гостей для проживання цілодобово. В користування надається номер / котедж на певну кількість місць.
Проживання дітей до 6 років в супроводі дорослих безкоштовно без урахуванням сніданку, без надання додаткового місця.
8.4. Поточне прибирання номера (прибирання пилу, виніс сміття, миття склянок і чашок, прибирання санвузлів, прибирання спального місця) проводяться щодня.
8.5. Щоразу після виїзду гостей проводиться повне прибирання, а саме: заміна білизни, рушників, дезінфекція санвузлів, миття міні-бару, прибирання пилососом килимів, протирання всіх поверхонь.
8.6. Заміна постільної білизни здійснюється не рідше одного разу на три-чотири дні і залежить від термінів виїзду номера. За бажанням Гостя може бути здійснена позачергова зміна рушників або постільної білизни за додаткову плату.
8.7. Не рідше одного разу на квартал проводиться генеральне прибирання (миття вікон, чищення килимів, м’яких меблів).
8.8. Оплата за користування міні-баром, стягується згідно з прейскурантом, що знаходяться в номерах готелю.
- Порядок бронювання, оплати, умови ануляції
9.1 Порядок бронювання
9.1.1. Готель може укладати з гостем договори на бронювання номерів, а також бронювати номери шляхом прийняття заявки на бронювання, отриманих за допомогою інших засобів зв’язку: електронної пошти, sms-повідомлень, телефонних дзвінків.
9.1.2. Договір вважається укладеним у разі узгодження готелем направленої йому заявки на бронювання та досягнення сторонами згоди з усіх істотних умов.
9.1.3. Бронювання номерів здійснюється на підставі наданої гостем заявки, яка повинна містити наступну інформацію:
- ім’я та прізвище гостя (гостей)
- дата заїзду і виїзду;
- тип і кількість номерів;
- наявність дітей;
- назва країни, громадянином якої є гість (гості);
- інформація для контактів;
- гарантія і вид оплати;
- особливі умови розміщення;
- перелік гостей;
- будь-яка інша корисна інформація.9.1.4. Всі зміни заявок на бронювання здійснюються письмово або по телефону.
9.2. Порядок розрахунків
9.2.1. Послуги Готелю, в тому числі додаткові, надаються Користувачеві на платній основі відповідно до умов договору і тарифів/цін, вказаних на інформаційних стендах, меню, цінниках, прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю,з урахуванням обраної категорії номерів.Тарифи/ціни на послуги Готелю та їх перелік визначаються і змінюються виключно за одноособовим рішенням Готелю.
9.2.2. Право на отримання/використання Послуг Готелю, як правило,надається після здійснення плати за відповідні Послуги, згідно з Тарифами/Цінами. Готель вправі надавати Користувачеві послуги без здійснення передоплати.
9.2.3. Гість зобов’язаний оплатити готельні послуги за встановленими в готелі цінами. Оплата за готельні послуги може здійснюватися шляхом безготівкового розрахунку, в тому числі платіжними картами Visa, Maestro, MasterCard, через платіжний термінал, систему онлайн-оплати Liq Pay в модулі бронювання на сайті, і за готівку шляхом внесення грошових коштів в касу готелю.
9.2.4. Зі збігом оплаченого періоду проживання Користувач зобов’язаний залишити номер та звільнити його від особистих речей і багажу не пізніше 12:00 години київського часу (час виселення) останнього оплаченого дня проживання або оплатити продовження періоду проживання в номері за відсутності бронювання вказаного номеру третіми особами.
4.6. Час поселення в Готелі починається з 14:00 години київського часу.
4.7. Ранній заїзд та пізній виїзд є додатковою послугою, яка оплачується з урахуванням обраної категорії номерів відповідно до цін, вказаних на інформаційних стендах, , прайсах, іншій інформаційній документації Готелю та/або на сайті Готелю.
9.3. Бронювання може бути скасовано:
9.3.1. За заявою індивідуального гостя, згідно правил ануляції і встановленими термінами в ній. Якщо заяву на відмову від бронювання було подано в день заїзду або гість не виїхав, Готель має право стягнути з гостя 100% загальної вартості заброньованих номерів за розрахункову добу з урахуванням розрахункової години.
- Політика розміщення
10.1. У Готелі діє місцевий розрахунковий час – 12.00. для виїзду.
10.2. Реєстрація та поселення в готелі починається з 14.00. поточної доби за місцевим часом.
10.3. Заїзд до 14.00 год. надається в залежності від наявності вільних номерів.
10.6. При проживанні гостя в готелі менше доби, плата стягується за повну добу незалежно від розрахункового часу і розрахункової доби.
10.7. Виїзд після 12.00. є додатковою послугою і надається в залежності від наявності вільних номерів.
- Припинення проживання гостей в готелі. Відмова в поселенні.
11.1. Гості припиняють проживання в готелі з завершенням терміну договору.
11.2. Гість має право розірвати договір про надання послуг в будь-який час за умови оплати фактично наданих послуг.
11.3. Якщо гість неодноразово порушує внутрішні правила проживання, що призводить або може призвести до матеріальних збитків, створює незручності для проживання інших гостей, Готель має право відмовити в поселенні або розірвати договір (здійснити виселення).
11.4. Адміністратор має право відмовити в поселенні у випадках:
– у мешканця відсутні документи, документи недійсні або прострочені, є підозри на те, що документи підроблені;
– відсутня оплата за номер у встановленому порядку і в необхідній сумі;
– у гостя неохайний, брудний зовнішній вигляд, він знаходиться в нетверезому стані, неадекватно, агресивно поводиться;
– Гість відмовляється дотримуватися внутрішніх правил проживання в готелі (режим паління, паркування і т.д.);
– мають намір заселитись в номер більшою кількістю осіб ніж передбачає відповідна категорія номера.
– в інших випадках, передбачених законодавством України.
У спірних випадках питання вирішує адміністрація.
- Відповідальність Готелю та гостей
12.1. За умови невиконання повністю або частково договірних зобов’язань, пов’язаних з наданням послуг, винна сторона повинна відшкодувати другій стороні понесені у зв’язку з цим збитки.
12.2. Готель повинен вжити заходів щодо усунення недоліків наданої послуги у строки визначені технічними характеристиками і термінами відновлення поломки або послуги.
12.3. Готель відповідає за схоронність речей гостя, що знаходяться в даному для проживання номері, окрім коштовних речей (гроші, коштовності, цінні папери, електроніка та ін.).
12.8. У разі втрати або пошкодження речі, гість повинен негайно повідомити про це готель. Якщо до закінчення строку проживання гість НЕ висунув свої вимоги до Готелю, вважається, що його речі не були втрачені чи пошкоджені.
12.9. У разі виявлення забутих речей готель зобов’язаний негайно повідомити про це власника речей, якщо він відомий. Забуті речі зберігаються в готелі протягом 3 місяців, після чого знищуються.
12.10. 3а безпеку автотранспорту гостей Готель не несе відповідальності.
12.11. При нанесенні Готелю значного матеріального збитку з вини чи недбалості гостей або їх відвідувачів в обов’язковому порядку повинен бути складений акт встановленого зразка.
- На території Готелю забороняється
– запрошувати та проводити в номери сторонніх осіб;
– передавати третім особам ключ (карту, браслет тощо) від номера;
– зберігати в номері габаритні речі та предмети, окрім валіз,(ящики,коробки розміром більше100х 100х 100см., велосипеди, скутери, мопеди тощо);
– пересувати меблі та переміщати предмети інтер’єру;
– палити в номерах та інших місцях, не призначених для паління;
– порушувати спокій інших гостей готелю після 22:00 години, створюючи галас або шум;
– зберігати чи приносити зброю, вибухові і легкозаймисті, їдкі, ядовиті, отруйні, наркотичні засоби та інші небезпечні предмети. Користувачі, які мають право на носіння та зберігання зброї, зобов’язані повідомити про це рецепцію вдень заїзду, пред’явивши відповідні дозвільні документи;
– виносити посуд і столові прибори з номерів та за межі закладів харчування;
– виносити за межі закладів харчування продукти харчування та напої;
– свідомо забруднювати територію Готелю недопалками, сміттям тощо;
– кидати з балконів чи вікон будь-які предмети та речі;
– користуватись власними прасками,електронагрівальними приладами, кип’ятильниками, чайниками тощо, які не входять в комплектацію номера;
– запалювати свічки.
У випадку більш як дворазового порушення, або одноразового грубого порушення гостем правил поведінки та/або обов’язків, зазначених в розділах 11-13 даної Публічної оферти, рецепція вправі відмовити гостю в подальшому наданні послуги з тимчасового розміщення, а відтак і перебування на території Готелю, з обов’язковим складанням відповідного акту та, за необхідності, із залученням співробітників правоохоронних органів.